Sider

10.07.2011

Helena Rohner

Photo: ladybird
Jeg elsker å fylle opp håndleddene med fargefin pynt. Dette enkle armbåndet fra den spanske designeren Helena Rohner er en favoritt. Det har hengt rundt håndleddet siden dagen jeg kjøpte det. Og jeg tror jammen meg jeg skal gå i anskaffelse av noen flere farger. det finnes nemlig i alle regnbuens farger. Knallgul og oransje frister. Og turkis. Egentlig tror jeg at jeg hdde sagt ja til alle fargene. jeg kjøpte mitt hos Kemt i Oslo, vet også at de selges disse hos Nova i Bergen.
I love this simple string bracelet from the spanish designer Helena Rohner. Got it at Kemt in Oslo, and it's been hanging around my arm since the day I bought it. I'm craving some more colors. Bright yellow, orange or maybe turquoise? 

2 kommentarer :

Flyavsted sa...

Vet du om det er mulig å kjøpe disse på nett?

Ladybird sa...

Flyavsted: jeg tror kanskje det er en nettshop på Helena Rohner sine hjemmesider, men så ikke dette armbåndet sist jeg var inne der ;)