Sider

06.07.2011

Glød på tube!

Photo: ladybird
Denne kremen er en stor favoritt hos meg. Det er rett og slett sommerlig glød på tube. En fugtighetsgivende krem som forvandler sliten og gusten hud til glødende og gylden hud. Den er hvit nåt den kommer ut av tuben, men forvandles til et fantastisk streif av solskinn når dne kommer på huden. Et must de dagene man trenger en ekstra wake up call, eller man bare vil føle seg litt ekstra fresh. Etter tre timers søvn, femtimers reise og titimers arbeidsdag var denne kremen dagens redning, behøver ikke å se sliten ut selv om man føler seg som en zoombie. Dog, jeg kan ikke bruke den hver dag, da får jeg små urenheter. Men en dag nå og da går helt fint! Jeg plukker den opp på Gardermoen når jeg trenger påfyll, ellers har Origins produktene blitt enklere og enklere å få fatt i rundt omkring. Heldigvis!
One of my favorites! It's instant glow on a tube. Whenever I feel a bit dragged and grey, I put on some of this moisturizer. The white cream has this magic effect when it's rubbed into the skin, it transfers into a glowing summerkissed color. I use it any day I need a little pick up. I try not to use it too many days in a row, cause then it gives me some small zits, but a day now and then is perfect! Gotta love some instant sunshine!

6 kommentarer :

Synnøve sa...

Gullfint tips :) Hørtes ut som et lite sommerboost!:)

Ladybird sa...

Synnøve: Den er helt fantastisk! Fra grå og døll til "jeg har tilbragt helgen på ei strand". You gotta love it!

tonje sa...

den skal deifnitivt sjekkes ut!

linda-mari sa...

Dette hørtes fristende ut :-)

Cecilie sa...

JEg blir alltid fristet når noen gir varme og lange anbefalinger av produkter - høres ut som denne er en reddende engel på dager du føler deg gussen =)

Ladybird sa...

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere kommer til å elske denne ;))