Sider

18.07.2011

Wanna play?

 Jepp, du har all rett til å kalle meg en rar blogger. Because I am.
And then she blogged about badminton...yup, that's how weird a blogger I am.
Photos: ladybird
Jeg har en latterlig svakhet for fine ting. Dere husker sikkert at jeg blogget om gryteskrubber for ikke så lenge siden...Nå har jeg vært innom Søstrene Grene igjen. Og hva fant jeg vel der? De fineste badmington fjærballene (please, tell me the correct name) jeg noen gang har sett. Jeg er helt sikker på at det blir enda morsommere å spille badmington i parken heretter...Og som jeg har sagt tusen ganger før, gode ting er til for å deles. Det samme gjelder fine ting.
I have this thing for good looking design. Or, you couls call it HUGE weakness for good design. That's why I end up blogging about strange everyday things that just look pretty. Like these ones. Who wanna play badmington?
I got them at Søstrene Grene.

6 kommentarer :

Sarah Angel sa...

de var jo kule da!

Emilie sa...

det heter høne, så vidt jeg vet. Festlig navn spør du meg!

Cecilie sa...

JEg liker at du kommer med mye forskjellig, jeg =) Keep 'em comin' ;)

Frøken Barmen sa...

Haha! Så søte. Eg kallar dei også høne, som Emilie over her:)

(Det hadde vore rarare om du hadde kjøpt dei berre for å pynte med. Men du har jo faktisk tenkt å bruke dei i det minste, haha!)

Tina sa...

Åh, de var helt fantastiske - de traff rett i hjerterota til en gammel nostalgiker ;-D

Ladybird sa...

Sarah Angel: Små gledesspredere..kan nesten ha de til pynt ;)

Emilie og Frøken Barmen: ha ha ha...det er en første gang, at jeg blogger om høne! ;)

Cecilie: Will keep it up ;)

Tina: de er skjønne! Herlig nostalgiske og etniske i samme stund ,)