Sider

17.12.2012

Masaier og høvdinger

 Photo: ladybird
Da jeg var hos en venninne på pinnekjøttlag før helgen så falt jeg pladask for Masaiputen hennes. Hun sa jeg fikk lov til å stikke på Kid og herme, så det gjorde jeg i helgen. denne Masai- og indianserputen ble med meg hjem. Er storfornøyd med de nye gutta som er på plass i sofakroken!

I visited a friend of mine and fell in love with her Masaipillow. Went by Kid this weekend and bought one for myself. I also picked up the right one, with a indian chief. So happy with my new fellows!

2 kommentarer :

Luisa sa...

Så fine! Ser at det har kommet flere puter av den typen, originalen er jo litt stive i prisen så man kan like at det finnes rimeligere alternativer :)

Ladybird sa...

Luisa: jeg falt pladask for de! Er så mange søte dyremotiver, men liker det litt råere - så da var disse helt perfekt! Både med hensyn til pris og motiv :)