Sider

26.08.2013

260813

Photos: ladybird
Å kle seg formelt er ikke alltid like enkelt. I hvertfall ikke å kle seg formelt og litt personlig på samme tid. Jeg har en del møter der det er greit å kle seg litt mer formelt, og leker meg litt med den formelle stilen for tiden. 
Skjørtet er en gammel favoritt fra Zara og t-skjorten i blonde er fra Mango.

Dressing formal is not always that easy, and surely not dressing formal and a bit personal. I have some important meetings where the dresscode is a bit more formal, so I'm playing with that formal look these days.
Old favorite skirt from Zara and laced tee from Mango.

5 kommentarer :

Herberryness sa...

Du ser iallefall smashing ut!

Anonym sa...

Hei, jeg har akkurat begynt å lese bloggen din og synes den er inspirerende :) lurer på hvorfor du kaller deg for Ladybirds nest, hvordan du ser ut og hva du egentlig heter...

Igjen en super fin blogg med mye interessant lesning, men samtidig litt hemmelighetsfull også ;)

Monica sa...

Stilig - og nice curves there Ladybird :-))

Ladybird sa...

Herberryness, Monica: Tusen takk kjære dere! Er veldig glad i skjørtet, gir litt ekstra kurver ;-)

Ladybird sa...

Hei anonym: Så hyggelig tilbakemelding! Jeg heter egentlig Randi Nestaker og startet bloggen fordi jeg hadde så mange inspirasjonsbilder liggende på macen, men så ble de bare liggende der og ble glemt. Så blogg virket som en fin ide for å bruke disse bildene som inspirerte meg. Navnet er ganske tilfeldig, men kommer nok av andre ting en mange tror. Ladybird er jo marihøne, men det har ingenting med marihøner å gjøre. I en tv-serie jeg liker så kaller en type dama si for "ladybird" og det likte jeg, dessuten liker jeg veldig godt sitatet som er i headeren som omhandler en fugl. Så der har du nok to ting som spilte inn på det navnet. Dessuten har jeg aldri hatt noe ønske om at bloggen skal handle om meg som person, den omhandler en interesse jeg har, så jeg ser ikke noe poeng med at jeg skal fokusere så mye på meg som person, derfor velger jeg å sjelden avbilde ansiktet, da føler jeg det blir mye mer knyttet opp mot meg som person og ikke denne interessen. Var det forståelig? :-)

Håper du fortsetter å følge med og liker det du ser! :-)