Sider

31.08.2013

Litt ekstra omtanke i krukke

Photos: ladybird
Fuktighet og pleie er noe av det beste du kan gi huden din. Nå i det siste har jeg skjemmet bort huden min litt ekstra med å blande Glam Balm fra Rodial og Hydraphase Intense Mask fra La Roche-Posay. Masken gir masse fuktighet til tørst hud og balmen har en tykk salvekonsistens og tilfører huden masse pleie og fuktighet gjennom ingredienser som calendula, shea butter og hyaluron syre. Sammen er disse to en bombe av fuktighet og pleie til huden!
Jeg renser først huden, deretter påfører jeg et tykt lag av denne blandingen og masserer godt inn i huden. Så legger jeg meg til å sove og lar huden suge til seg all pleie og omtanke.

The most important thing I do for my skin, is hydrating. Lately I've made a mix of two of my skincare favorites, Glam Balm from Rodial and Hydraphase Intense Mask. I mix them together, put on a thick layer on clean skin and sleep with it all night long. A huge dose of tender love and care for my skin!

Ingen kommentarer :