Sider

05.08.2013

Smooth&Silky konkurranse

Photos: ladybird
Nå kan du faktisk vinne myke, hårfrie legger her på bloggen - eller rettere sagt en Smooth&Silky epilator fra Remington. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget eller sende meg en mail på ladybirdsnest(a)hotmail.com der du forteller meg hvorfor du fortjener å møte sensommeren med denne epilatoren.

Remington Smooth&Silky er trådløs, har 5 ulike barberhoder for ulike behov og den kan brukes både på tørr og våt hud.

8 kommentarer :

Unknown sa...

For ett sammentreff! I det siste har jeg sett meg om etter en bedre måte å holde leggene hårfrie på - barbere må man jo gjøre så ofte! Har ikke turt å prøve epilator før, men har bestemt meg for å prøve, så ingenting hadde vært bedre enn å prøve helt gratis :D Så da er det vel bare å krysse fingrene.. Og takk for mange fine tips om alt mulig rart, har fulgt bloggen noen år nå og tror jeg kan takke deg for mange tips jeg har plukket opp :)

Diaperdiva sa...

Jeg får ALDRI tid til å sheive! Myke, hårfrie legger inngår ikke i vokabularet til en tobarnsmor. Så noe som kan brukes sjeldnere enn en høvel, vil redde Oslo fra å måtte ufrivillig iaktta en blond gorilla! Derfor fortjener jeg å vinne! ;-)

Unknown sa...

Fattig student som veldig gjerne vil møte sen-sommer, høsten og eksamenstiden med smerke lekre hårløse legger og armpits, uten å bruke for mye verdifull tid og penger på det! :)
Vær så snill!

Nina Olsen sa...

Hei!
Syns denne ser helt perfekt ut og kan virkelig tenke meg hårfrie legger på denne måten! Takk for inspirerende og flott blogg :)

Kamilla sa...

Epilator er og blir den perfekte hårfjerningsmetoden. Varer leeeeeenge og veldig økonomisk. (voksing i salong er dyrt i lengden). !! Jeg ønsker meg derfor denne fra Remington!
Satser nemlig på å gå i shorts/skjørt til langt ut i september :-)

Takk for fin inspirerende blogg!

Hilsen Kamilla
www.kamillaberg.com

Marte N. sa...

Hei birdy! :) Nå som jeg er 4 mnd på vei er det allerede vanskelig å bøye seg og komme til godt nok, aka fatty. ;) En slik sak hadde jeg elsket å prøve! :)

Anonym sa...

Hei! I slutten av måneden skal jeg endelig tilbake til usa og treffe venner som jeg ikke har sett på 10 år..alt som gjør at jeg føler meg litt freshere i møte med de vakre amrikanerne tas i mot med stort takk!:)

cekeberg@hotmail.com

mvh Camilla

Marte sa...

Hei ladybird! Dette passer ganske bra - jeg har nemlig hatt en "hippie"-sommer hvor jeg har latt hårene gro. That's right! Selvom det for alle andre har vært en solrik sommer har jeg sittet nede i en skolekjeller for å skrive ferdig masteroppgaven min. Masteroppgaven nærmer seg slutten, og jeg ser på det som en god mulighet for å kappe av hårene som nå har grodd seg godt ut - sånn at jeg også kan nyte siste rest av sommeren nå som jeg snart er ferdig med å sitte i kjelleren! Er det noe jeg (og samboeren min for den saks skyld) lengter etter, etter en kald sommer i en skjolekjeller med en masteroppgave i halsen, er det myke, hårfrie legger å møte sensommeren med! :-) Mvh Marte