Sider

21.07.2008

Do or don't?



Photos: MyTheresa
Hva sier dere, ladies...til bordeux fargede støvletter med plexihæl? Fra selveste Marc Jacobs. Her er hva MyTheresa sier om støvlettene; "Bring out the fringes and head bands. These boots are a true tribute to the "peace and love" generation. The great bordeaux color off set with the orange plexi glass heel is pure fashion fun. Keep it funky with floral easy silhouettes or loads of washed out denim."

--------------------------------------------------

Is this a do or a don't? Bordeux leather boots with a plexi glass heel in orange. MyTheresa said this about these Marc Jacons boots: "Bring out the fringes and head bands. These boots are a true tribute to the "peace and love" generation. The great bordeaux color off set with the orange plexi glass heel is pure fashion fun. Keep it funky with floral easy silhouettes or loads of washed out denim."

12 kommentarer :

Elizabeth sa...

I vote "do."

Frøken Funky Farm sa...

I say DO!

*SNYdesign sa...

de er jo herli annerledes da:)

Anonym sa...

Skjekk ut disse:

http://www.shopbop.com/crackle-boot-marc-jacobs/vp/v=1/845524441822835.htm?folderID=2534374302023816&fm=browse-brand-viewall

Hilde N sa...

Jeg liker ikke... syns de bare så rare ut jeg. Likte støvletten, men ikke heelsen.

Ladybird sa...

Da er det foreløpig flest som ser ut til å like denne støvletten :)

Anne l: Jeg har sett de ja, de er lekre. ;)

Marte sa...

likte de.. er ikke overbevist om fargen på hælen;)

Anonym sa...

DO!!Synes de er diiitlekre!!

Anonym sa...

hvis ikke du har noen fra før - marc jacobs-sko ser stort sett helt rå ut - men lesten er litt off. Ender opp med å bli fryktelig mye dyrere enn selve investeringen, fordi man må ta taxi overalt. *4 pairs, and still counting*

Ladybird sa...

Marte: ikke verst at du likte de da ;) selv om du ikke er overbevist om den hælen.

Anonym: Jeg har ingen par foreløpig nei, jeg er ganske kresen på sko og har merket det samme som deg....at lestene ikkealltid er like gode. Og jeg er nødt til å ha sko jeg kan gå i, har nok sko man bare kan sitte på cafe med ;)

"DO" leder ann her enda...

Anonym sa...

Haha jeg skiller meg tydeligvis ut her da med min don't. Trenger litt tid til å venne meg til nytt og annerledes tror jeg ;D

Ladybird sa...

Lena: hadde faktisk trodd du skulle like de ;)