Sider

29.07.2008

Ebay shopping




Photos: Ebay
Jeg er veldig glad i Ebay. Tror du kan få lov til å kalle meg en Ebay junkie. Kommer nok sjelden til å kjøpe hudpleie og kosmetikk noe annet sted. Hvorfor skulle jeg det, når jeg får det så billig på Ebay?! Kjøpt meg disse kjolene og litt Decleor hudpleie de siste dagene.
--------------------------------------------
I think I'm addicted to Ebay. Love surfing around for some nice garments or some skincare and cosmetics. Got these three things lately.

9 kommentarer :

Marte sa...

ebay <3
fine kjøp :)

Anonym sa...

Jeg har akkurat begynt å leve på ebay og jeg eeeelsker det! Flott kjøp. Jeg har tenkt å kjøpe alle mine decleor produkter på ebay heretter..

Anonym sa...

å sternekjolen var nydelig! kan jeg få vite hva selgeren heter? :)

Ladybird sa...

Marte: Gotta love Ebay ;)

Ladybird sa...

Amie: Jeg kommer heller aldri til å kjøpe decleor noe annet sted...har du forresten hadra floral mask? Den er fantastisk!

Maria: ja ikke sant den er søt :) Her er linken: http://stores.ebay.com/K-CLONDON

Katarina sa...

er det virkelig så mye billigere på ebay for kosmetikk??

Ladybird sa...

Katarina: Jepp, man kan gjøre noen virkelig gode kupp. Jevnt over kan man få ting til halv pris, og det lønner seg selvfølgelig å kjøpe fra USA nå som dollarkursen er i vår favør. Noen ting får man til en tredjedel av prisen, det er det penger å spare på! ;) Nå kjøper jeg både sminke, hudpleie, hårpleie og parfyme på Ebay ;)

Anonym sa...

Å, den rosa kjolen er akkurat en slik jeg har vært på jakt etter!!! Hva søkte du på for å finne den? Hvem var selgeren?

Ladybird sa...

Anonym: Selgeren heter Pinup Dresses og her er en link: http://stores.ebay.com/id=19445629?&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1129

PS: Den var skikkelig fin live ;)