Sider

12.01.2009

City girls






Photos: MTV
Jeg har litt Whitney dilla om dagen. Har spesielt hengt meg opp i hennes bruk av mønster og kvantum. Jeg digger måten hun bruker masse ringer, armbånd eller kjeder på en gang. Mixet og matchet. Jeg har rett og slett fått en liten obsession på ringer i det siste. Kjøpt meg en veldig søt ring på Koma, og en på Ebay. Dukker nok opp noen bilder av de her også, kjenner jeg meg selv rett.
Go Whitney!
---------------------------------------------
There something about Whitney. I love the way she wears bright patterns abd the way she wears multiple jewellery at once. She have inspired me to get an growing passion for rings these days. Many many at once, in different shapes and styles. Love it!

9 kommentarer :

Ragna sa...

Lekkert! Jeg har fått helt dilla på armbånd :-) Eneste er at jeg ikke liker når de skrangler...

Ladybird sa...

Ragna: det er kjempefint! Men jeg er enig med deg, veldig kjette med den bjelleku effekten!

Bey sa...

Enig i at Whitney har fått veldig bra stil! Mye bedre enn de første sesongene av The Hills!

Anonym sa...

Hun er virkelig flink til å kle seg :D

Pinton sa...

da er vi to! gleder meg som en unge når det kommer en ny episode på mtv.com:):) tror det er en der nå faktisk, som venter på meg:) her snakker vi caramel cafe og kosestund!

Spis, løp, les sa...

Whitney ruler, og serien er mye bedre enn The Hills av to grunner: 1, de er i New York og 2, Spencer er ikke der :-)

Silje sa...

The first black dress, sexy!=D

Ladybird sa...

Skumfidus: he he he..den har forbedret seg betydelig ja. Synes hun har vært flink til å komme frem til en personlig og veloppbygd stil.

Mira: Ganske så inspirerende!

Ladybird sa...

Pinton: Nå har jeg kost meg med siste episode her ;) Digg!

Kamillagorilla: You are so right!!! Herlig å slippe han Spencer dusten.


Silje: Yepp, sexy indeedo!