Sider

31.01.2009

Riiiii.....







Photos: Elle.com
Inspirasjonen i dag er hentet fra Rio, mens jeg befinner meg i Riga. De to byene har store ulikheter, men også mye til felles. I Riga kan man også finne kilometer på kilometer med hvite strender, fokus på kropp kan vel også sies å ha stort fokus her i Riga..men for øyeblikket legger jeg kun merke til den store forskjellen. Gradene. Hadde ikke vært meg i mot å vært i Rio. I wanna go back to Rio with my man.
---------------------------------------------
Inspiration from Rio, posted from Riga. Riga is a cold a snowy city, I wouldn't mind bringing my man to Rio instead.

7 kommentarer :

Anonym sa...

De siste skoene der.. WOW.

Anonym sa...

Den grønne kjolen var heavenly!!=)
Sjekk ut bloggen vår!

Anonym sa...

Det øverste bildet var lekkert, fantastisk flott kjole i grønn.

Marte sa...

åh, nydelige antrekk! Nå vil jeg ha varmere vær :)

Ladybird sa...

Mira: De er mine favoritter også. FABULOUS!

Mia og Martine: den er grønnfargen er så lekker, perfekt for sommeren!

Cecilie: MMm...herlig! Min favoritt grønnfarge!

Marte: ja, jeg vil også ha varme nå!

Rikke sa...

Så kule bilder!!
Og veldig fin blogg:)
Rikke - oslo

Ladybird sa...

Takk, Rikke! Det er noen riktig fine bilder fra Rio ja ,)