Sider

17.02.2009

Ebay buy


Photos: ladybird
Er ikke denne kjolen kjøpt på Ebay fin? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å sy den opp, slik at den blir kortere. Men skal nok fundere litt på det først. Syns den blir litt mindre dressy i kortere versjon, da kan jeg rocke den opp med skinnjakke eller kort jeansjakke. Hva syns du?
---------------------------------------------
What a lovely dress I bought at Ebay. I love it. But I am wondering if I should shorten it a bit. I think it would be more versatile as an shorter dress, then I could wear it in a more casual way. Maybe combine it with a leatherjacket, or even a cropped jeansjacket. What do you think?

15 kommentarer :

K.Line sa...

It's gorgeous. Love the colour. Hard to say if you should shorten it without seeing the length on. I think, yes, but not too much. Keep it at knee length, I think.

The Fashion Economist sa...

Åhh! Den var kjempefin! Vakker pudderfarge. Enig i at den med hell kan forkortes. Gjør den lårkort og bruk den med en liten sort skinnjakke og hudfargede platåpumps. Det blir ikke feil.

BRUDEPARET sa...

For et vidunder av en kjole!
Den falt jeg helt fullstendig for!
Hvis du legger den opp, burde du legge den opp slik at det blir som et ballongskjørt - på den måten kan du slippe tråden og forlenge kjolen dersom det trengs!

Mari sa...

ååh så fin den var! misunner de som tør å gjøre sånne kjøp:p

Andrea sa...

Nydelig!:) Jeg har også stor tro på å legge den litt opp, men den er fin lang også. Du kan jo evt bruke den et par ganger som den er før du forkorter!

*SNYdesign sa...

Begge deler er toppe valg:)Jeansen er da litt mer tilbake nå da...er den ikke?

Ladybird sa...

K.Line: I titally fell for the color when I started bidding on it. Actually it was only one bid, and a ridicolous low price. Good for me ;) I think I'll end up shorten it, it makes it more versatile. Thanks for your opinion!

The Fashion Economist: Ja, er den ikke vakker. Jeg er blitt riktig glad i å se på den, den henger nemlig på skapdøra mi enda...Den kommer helt klart til å forkortes, den blir mye mer anvendelig da!

Monique Lund: Takk takk, jeg er riktig fornøyd med det kuppet. Ga nærmest ingenting for den heller. det var et lurt tips, kanskje jeg skal gjøre det, da har man ihvertfall flere muligheter!

Ladybird sa...

Mari : Ebay..et klikk og du er hekta ;)

Andrea: kan nok være lurt å prøve den et par ganger sånn den er ja, og deretter forkorte den litt :)

*snydesign: jeg har veldig trua på denne til en lys jeansjakke ja ;) Det blir passe røft!

Anonym sa...

Behold lengden!
Den var NYDELIG.

Anonym sa...

Wow!Som jeg skulle kjøpt den selv;)
Kan helt klart bli mer anvendbar i kortere versjon,men også fin som den er!
Håper å få se den på en vakker dag?!
Bekki

Ladybird sa...

Maria: Det ser nok ut til at lengden ryker gitt, det er ikke en spesielt kledelig lengde på meg ;)

Bekki: Er den ikke fantastisk, jeg er blitt så glad i den allerede. Jeg vil tror det er stor sannsynlighet for at dere får se den på snart ;)

Katarina sa...

OH...MY GOOD!Den va rå lekker! Min mor hadde faktisk en sånn kjole på da hun giftet seg for masse år siden..Den har hun kastet nå,fordi..den var jo bare gammel...ARG! irriterer meg grønn. Nydelig kjole i allefall! Du må jo ikke gjøre noe med den,for den er jo utrolig fin:-)

Ladybird sa...

Katarina: er ikke det typisk, at de har kastet eller gitt bort alle skattene de hadde i sine yngre dager!?! Jeg er blirr kjempeglad i denne skatten av en kjole, ikke brukt den enda, men den henger på skapdøra og ser veldig veldig pen ut. Men du, tror nok den blir noe kortere, lengden på den er ikke så kledelig på meg... ;)

Katarina sa...

Kniis..Ja det blir den nok;-)

Ladybird sa...

Katarina: he he he...den skal bli så fin atte ;) Mine fyrstikklegger tåler ikke denne nåværende lengden ;)