Sider

17.02.2009

I postkassen


Photo: Youngblood
I postkassen i dag ventet det en liten pakk fra Beautybasket. Alltid like moro! Denne gangen var det et Youngblood produkt inne i pakken. Jeg har allerede dette solpudderet fra Youngblood, som jeg er superfornøyd med. blir spennende å teste blushen jeg fikk i dag. Fargen "Blossom" så veldig lovende ut. Dere hører fra meg når jeg har fått testet den ordentlig.
----------------------------------------------------------
Beautybasket have sent me a new product for testing. A lovely pink blush from Ypungblood. I am looking forward to test this blush, since I'm already very impressed with my other Youngblood products.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Ladybird...Känner du eller någon som läser detta ngn grym webmaster så be denne gärna kontakta mig...

Webmastern sökes till ett nytt och spännande internetbaserat projekt. Denne skall kunna bygga multifunktionella hemsidor!!!
Ett plus om denne är intresserad av kulturella samhällstrender (mode,musik,konst,skönhet,sport,film).
Kontakt och mer information: lalajita@hotmail.com.

Glada hälsningar/Gabriella

Ladybird sa...

Gabriella: jeg kan ikke komme på noen, men jeg skal holde øyne og ører oppe ;)