Sider

05.02.2009

Must have



Photos: googlet
Alltid på jakt etter mascaraen som gir deg de perfekte bambivippene? ja, antageligvis er du det. Da bør du absolutt go denne primeren en sjanse, den kan forvandle en middelmådig mascara til en god en. Hvorfor du skal bruke den? Fordi den pleier vippene og den bygger opp lengde og volum før man i det hele tatt har begynnt å påføre mascara. Et perfekt grunnlag for fine vipper! Anbefales!
-------------------------------------------
Want those long beautiful lashes? Use this primer, it can make the most average mascara looking great. It nourish the lashes and lengthens even before you have gotten to the mascara itself. I love it!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hei:)
Jeg har prøvd denne og er relativt fornøyd, synes den er noe vanskelig å påføre. Har en tilsvarende fra Lancome (CILS booster xl), som jeg synes er enda bedre. Begge gjør vippene laaange og fyldige:)

Frøken Funky Farm sa...

Jeg har hatt denne lenge og liker den kjempegodt, men i det siste har jeg egentlig glemt den bort, imorgen skal den på! :)

Ladybird sa...

Kathrine: da skla jeg jammen meg gi den et forsøk neste gang ;) Takk for tipset, blir spennende å se om jeg er enig med deg, om den er endaaaa bedre ;)

Ladybird sa...

Line, nå må du ta den frem igjen. Den er jo super!