Sider

12.08.2009

Pakket opp

Photo: ladybird
Jeg lovde dere en titt på innholdet i pakken jeg fikk forleden. Våkne sjeler så vel kanskje at det sto "Three dresses" utenpå pakken. Og det var nettopp det den inneholdt. Tre vintage kjoler. En sort semsket kjole med bar rygg (ja, den er veldig fin!), en minikjole i ulike rustrøde toner og en skjortekjole i dus blå.
-----------------------------------------------------------------------
I promised you something, that you should have a look at the content of that Ebay delivery. here it is. Three vintage dresses. One black suede dress with open back, one reddish minidress and a blue shirtdress.

6 kommentarer :

Ina sa...

SV: Ja, bildene er kjempe fine!
Heldig du er som har fått pakke, hvem er selgeren?

StianK sa...

ååh, må si jeg var litt nyskjerrig på hva som var i pakken din, hehe:)
Tipper den i sort er kjeeempefin, sort, bar rygg og semsket.. høres jo NYDELIG ut:)

Ladybird sa...

Ina: Selgeren var Adore Vintage boutique :) pakker er gøy!

StianK: he he he..pakker er spennende. Den sorte er favoritten, helt klart. ;)

Cecilie sa...

Gleder meg spesielt til å se den sorte kjolen på =)

Ladybird sa...

Cecilie: jeg gleder meg til å bruke den også, den må bare justeres litt først ;)

fashionable sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.