Sider

16.08.2009

Summer Fruit

Photos: ladybird
Da var min Eos Lip Balm på plass og i bruk. Jeg kjøpte Summer Fruit versjonen, den lukter søtt og fruktig, men ikke kvalmende. Så langt er jeg veldig fornøyd med den, jeg påførte den før jeg la meg i går og våknet opp med myke gode lepper. Påførte den også i dag tidlig, før trening og dusjing, og den er superbehagelig på leppene. Jeg synes alltid det er et godt tegn når man påfører leppeprodukter få ganger, men fortsatt har myke lepper. Det tilsier at den faktisk er veldig god for leppene, ikke bare avhengoighetsskapende som så mange leppebalsamer er. Mye mulig jeg satser på en av de andre luktene også, for dette er en stayer!

Og om ikke det skulle være nok, den inneholder masse digg og ikke de ekle fyllstoffene vi ikke vil ha i produktene våre. Mer utfyllende innholdsliste finner du på EOS sin norske hjemmeside.

  • 100% naturlig og USDA økologisk sertifiserte
  • Laget med 95 % sertifiserte økologiske ingredienser
  • Petrolatum-fri og paraben-fri
  • Jojobaolje - gir langvarig fuktighet
  • Shea butter – mykgjør og pleier
  • Vitamin E - antioksidant som beskytter, beroliger og helbreder
---------------------------------------------------------------------------------
I started using my Eos Lip Balm yesterday. And I love it. It makes my lips supersoft, feels smooth and it´s really nourishing. Throw away your petrolatumbased lip products, those are no good for you (what feels good, ain´t always the best).

3 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

Okei. Jeg gir meg. Hvor kjøpte du den? (sa hun mens hun tastet inn nettadressen / tastet inn adressen på gps'en) ;)

Ladybird sa...

ha ha ha...Kicks ved Steen&Strøm, men du kan også prøve Ting og utallige små uavhengige butikker. Dog, det er mange som har hatt de to andre fargene, men tomt av denne, og da slo jeg til da jeg så den på Kicks! ;) Du kan tro jeg har freshe kysselepper nå ;)

Ladybird sa...

Ellers finner du den jo på flere nettsider som MakeupMekka og eos sine egne sider :)