Sider

18.02.2011

Girls weekend

Photos: WeHeartit
Jeg er så heldig å få besøk av to av de fineste denne helga. Jentehelg med store bokstaver. Her får du en liten smakebit av hvordan det høres ut. Happy weekend, have fun!
Two of the most amazing girls are visiting me this weekend. Pure happiness! Here is a little sample of what that will sound like. Happy weekend, have fun!

You've got the love - Florence and the Machine
Indestructible - Robyn
None of them - Røyksopp og Robyn
Kiara - Bonobo
Just one of this things - Blossom Dearie
Acapella - Kelis
Walkey Walk Tall - 10 ft. Ganja Plant
Barbra Streisand - Duck Sauce
Sex on Fire - The CMD Chartbreakers
Slow - Kylie Minogue
Ain't Nobody - Chaka Khan
Hot Stuff - Donna Summer
That's not my name - The Ting Tings
Get your freak on - Missy Elliott

6 kommentarer :

Lille w sa...

Som jeg elsker stilen din!

Nyt jentehelgen. I morgen venter en kveld med jentene, sushi, champagne og dansing på meg også. Helt klart 4 ting jeg ikke ville klart meg uten:)

Ladybird sa...

LilleW: Man trenger disse jentetingene ;) Sushi og champagne høres jo helt fantastisk ut! jeg tar med meg jentene på homsebursdag i morgen, det er alltid GØY ;) Kos deg masse med jentene, jeg skal straks kaste maten i ovnen, poppe rødvinen og tenne stearinlysene. Kosekveld i dag, moro og dans i morgen ;))

NYT helgen med jentene! :)

Rock'n Roll Ballerina sa...

O la la, høres gøy ut:)

Sv: Ja, var fin visning igår, men du så vansklig det er å ta bra bilder av modeller i bevegelse..man lærer av sine erfaringer:)
Veldig hyggelig å henge med deg også. Sees plutselig da;) God helg!

karen sa...

Høres ut som du får en fantastisk helg! Have fun!

Beautycountry sa...

sååå gåy!! :) Var ute selv igår med mine jenter, og ja; man trenger det!! :D

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: Håper du hadde en god helg skjønne ;) Skulle vært på den Mulberry-visningen altså ;))

Karen: Veldig gøy...kjenner det i hodet enda ;))

Beautycountry: veldig gøy var det. Må le litt når jeg tenker på helgens gøyaliteter ;)