Sider

27.02.2011

A Model Recommends











Jeg er en produktjunkie. Jeg elsker å dulle med hud og hår. Og jeg synes det er kjempegøy å lære av spesialister på sitt felt. Jeg elsker hudpleieren min, Line på Bislett Hudpleie, hun er helt suveren på sitt felt. Jeg digger gromtipsene jeg får av modellvenninner. Jeg blir alltid superglad av de gode rådene jeg får av superfrisøren min, Linn hos Gevir. Og jeg suger lett til meg informasjon i magasiner og på blogger. Også har man disse youtube-videoene. Når jeg har tid til overs så er det veldig gøy å sette seg ned å se gjennom noen tutorials fra jenter som vet hva de holder på med. Slik som denne britiske modellen, Ruth, som deler sine gode tips på Youtube. Her er noen av mine favorittsnutter med Ruth.

I'm totally a product junkie. I love taking care of my hair and skin. And I love getting those insider advices from girls that knows their stuff when it comes to beauty. Ruth, a british model, does this clips on youtube. She is one of my youtube faves I guess.

5 kommentarer :

Dreamgirl sa...

Jeg er vel heller dårlig på slike ting, men jeg ønsker å finne noen som kan oppdatere meg på hvilke produkter jeg bør bruke når jeg sminker meg. Jeg vet ikke om jeg stoler på ansatte på parfymeri på det området. Men nå åpner det snart en stylistsalong her, så kanskje jeg får ta turen innon der

Unknown sa...

Å så interessant! Kjempegøy med sånne tips:D Håper du har hatt en fin helg!

Iben

Rock'n Roll Ballerina sa...

Takk for tips! Og så morrosom hun er:) Jeg har vært såå opptatt av sminke for tiden, så dette var gøy!
Ha en fin uke, hilsen fra en som nyter sommer og sol;)

Anonym sa...

Spennende! Hva er dine favoritter når det gjelder f.eks. faoundation, concealer, pudder etc?

Ladybird sa...

Ellinor: I know that feeling! Jeg stoler på damene (og gutta) hos Mac, ellers er jeg svært skeptisk til de typiske parfymeridamene. De er jo ikke akkurat sminket slik jeg vil se ut...

Iben: håper du har hatt en fantastisk helg søte ;)

Rock'nRollBallerina: Hun er kul! det er ikke alltid jeg assosierer meg med personen i videoer, men denne jenta har jeg tillit til. Og det er litt viktig at man "faller" litt for personen :) jeg har også litt makeupdilla om dagen ;)

Anonym: jeg prøver å legge ut en del favoritter med jevne mellomrom. det ligger en del under beauty tag'en ;) Skal se om jeg kanskje lager en makeup favoritt post snart ;)