Sider

15.05.2012

Biquini

Photos: Seiji Fujimori/ Marie Claire Spain
Jeg hadde kanskje trodd at det var litt enklere å finne en fin bikini her i Spania enn hjemme, men det er det egentlig ikke. Leter fortsatt etter noen fine tilskudd til bikinisamlingen. Den på det øverste bildet er superfresh, men siden den er fra Louis Vuitton så tror jeg den faller litt utenfor bikinibudsjettet...

You might think it's easier to find great bikinis here in Spain than in Norway. Not really. I'm still looking for some great ones. Would not mind the one in the first pic. But I think Louis Vuitton is a bit to pricey...

4 kommentarer :

Lydia sa...

Jeg fant en ganske fin en på BikBok for et par uker siden, den er hvit og har liksom 'hekladuk' over selve bikinistoffet. Men drømmebikinien er den hvite Elise Bahía Gabrielsen har - den fra Chloé!

- L

Alexandra Skaret Sætran sa...

Skulle gjerne hatt den sommerkroppen der!
Har forresten fått meg blogg. Tenke jeg kunne dele litt fra londonlivet mitt.

www.sharedbyalex.wordpress.com

Alexandra

Tone sa...

Jeg sliter også helt sykt med å finne bikini.... Men nå vurderer jeg å faktisk seile laangt på utsiden av budsjettet!

Ladybird sa...

Lydia: jeg har en slik hekletruse, og den digger jeg! ;)

Alexandra: Tusen takk for tipset, den må jeg besøke!!

Tone: Det er skikkelig vanskelig...heldigvis fant jeg noen veldig fine budsjettvarianter...men jeg sikler fortsatt på noen lekkerbisker ;))