Sider

02.05.2012

Den første dagen i mai...

Photos: ladybird
Den første dagen i mai er alltid en deilig dag, uansett hvor man befinner seg. I år ble den tilbragt i solen på Costa Blanca. Startet dagen med en skikkelig digg treningsøkt, først noen kilometers løping på stranda bort til en egnet lang trapp, der ble det trappeløping og styrkeøvelser om hverandre før jeg løp hjem igjen. Meg en god frokost i magen kunne jeg legge meg ned ved bassenget i hagen og kose meg med en god bok og iskaldt kokosvann. Snakk om herlig dag!
Og enda bedre ble den da jeg plutselig fikk uventet familiebesøk, så da ble kvelden tilbragt med familie og Rioja. Jeg synes første mai er en fantastisk dag hjemme i Norge, men det endte den jammen meg opp til å bli her nede og!

What is better than finding out that you suddenly have a day off in the middle of the week? Yesterday was a surprised day off and I spent it well. Starting the day off with a jog on the beach, then doing some stair running combined with some strength training, before i run back to my apartment, jumped in the shower and ate a long lazy breakfast. Spent hours by the pool, reading and drinking coconut water before I got some familymembers coming over on a surprise visit. May really started the best way possible.

Ingen kommentarer :