Sider

10.05.2012

Favoris Français

Photo: ladybird
Jeg er en sucker for franske apotek produkter - og her er to favoritter for øyeblikket.

Caudalie sin Vine Peach Shower Gel lukter helt ufattelig nydelig av fersken, mandel melk og mintblader og tørker ikke huden, da den er såpe-fri . Jeg får skikkelig sommerfølelse hver gang jeg såper meg inn med denne. Caudalie har utrolig mange deilige produkter, og dette er en av mange favoritter.

Vichy sin Nutri Extra er en tyntflytende body lotion som trekker raskt inn og gir masse fuktighet. Jeg har ikke all verden av tålmodighet med kremer, de skal helst trekke inn med en gang, samtidig som jeg vil ha masse fukt. Ikke alltid den enkleste kombinasjonen. Men denne er super! Liker også at den lukter mildt og rent, slik at man fint kan kombinere den med parfyme om man vil.

I am such a sucker fro French Phamacy poducts, and here are two of my French favorites at the moment.

Vine Peach Shower Gel from Caudalie smells amazing of peach, almond milk and mint, the scent reminds me of summer. It's soap.free, so it doesn't dry out the skin like most shower gels. 

Nutri extra from Vichy is a lightwight body lotion that leaves the skin nourished. It soaks into the skin in seconds and leave it soft and smooth. I love the delicate scent, it easily blends with perfumes.

5 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Ja, hva er det med franske apoteker og produktene de har? Den såpen har jeg brukt lenge, og da jeg var i Nice forrige uke ble det solid påfyll. Caudalie har også en knallgod fuktighetsspray på en liten glassflaske som anbefales. Og håndkremen Essentielles fra Vichy er også vidunderlig!

Copenhagen tips sa...

Liker også godt Caudalie, men bodylotion jeg kjøpte var ikke noe god. Så den anbefaler jeg ikke!

Ladybird sa...

Mademoiselle karamell: Det er absolutt noe helt spesielt!! ;) Caudalie har virkelig noen fantastiske produkter. Og jeg ser at alle skryter så av den sprayen så den må jeg nok teste. Tusen takk for tips på hpndkrem, jeg trenger nemlig en ny ganske så snart!! :))

Strikkelaura: Caudalie er fantastisk, også lukter mange av produktene så godt! har ikke testet body lotion enda, men da skal jeg huske at jeg ikke trenger å velge en fra caudalie ;)) Takk for at du sier fra!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Spennende, Vichy har jeg allerede prøvd, men skal prøve den fra Caudaline:) Takk for tips!

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: Det må du, Caudalie har masse deilige produkter!! :)