Sider

03.05.2013

030515

 Photos: ladybird
Jeg må alltid ha et element av casual, noe som er litt avslappet, eller noe som er litt off. Selv når jeg skal kle meg litt formelt. Helt striglet har liksom aldri vært min greie. Får det bare ikke til. Så da får jeg holde meg til litt avslappet, uansett anledning.
Bukse fra Part Two, tee fra Bik Bok, jakke fra Zara, sko fra Ganni.

There is always a element of relaxed and casual when I dress. I just can't handle a too strict outfit. Even when I'm going for a formal look, I need a touch of relaxed or something a bit off.
Pants from Part Two, tee from Bik Bok, jacket from Zara and shoes from Ganni.

4 kommentarer :

Trude sa...

Sånn er jeg også:))

Simone sa...

Såå enig med deg! Striglet kommer jeg aldri til å bli :-) Den buksa ser forresten fantastisk ut!

MaritBE sa...

Elsker antrekket ;-) Spesielt jakka. Syns du så smashing ut jeg ;-)

Ladybird sa...

While I'm og Simone: Bra det er flere som meg! Det samme gjelder ting som blir søte...jeg klarer ikke å la det blir for søtt.

MaritBE: Tusen takk, så snilt av deg!