Sider

05.05.2013

Hjemmelaget skrubb

 Photo: ladybird
Det oppsto plutselig en liten krise på hjemmefronten i dag da jeg innså at begge favorittskrubbene (les mer om de her og her) mine var tomme. Siden jeg løp Råskinnet i går, og deretter drakk litt for mye bobler utover kvelden, så var et lite hjemmeSPA på sin plass i dag. Og da må man jo ha en god skrubb! Redningen fant jeg i kjøkkenskapet og baderomsskapet - nemlig en miks av havsalt og Kremfresh sin olje Sterk Lindring. Det ble en grov og deilig skrubb som samtidig pleiet og luktet deilig av mynthe. Skrubben ble så god at jeg lett lager den igjen!

Today I was in mood for a home SPA, then I suddenly dicovered that both my favorite scrubs (read more about those two here and here) was finished. Minor crisis! So I mixed up some sea salt and an oil from Kremfresh, and it actually ended up supergood! I'm gonna make this scrub again, for sure.

Ingen kommentarer :