Sider

30.05.2013

Favoritt fra Exuviance - Hydrating Hand & Body Lotion

Photo: ladybird
En stor sommerfavoritt i baderomsskapet er denne body lotionen fra Exuviance - Hydrating Hand & Body Lotion. Den er ganske tynn i konsistensen og trekker raskt inn, dufter utrolig deilig og gir godt med fukt. Men det aller beste med den er at den inneholder fruktsyrer som skånsomt peeler bort døde hudceller og frisker opp både hudtone og hudtekstur. Og den pellende effekten gjør også at du motvirker nupper og inngrodde hår, et stort pluss nå som man skal vise litt hud fremover. På vinteren får jeg ofte litt tørre nupper på overarmene, disse har nå forsvunnet helt etter en måneds tid med denne kremen. I love it!

Hydrating Hand & Body Lotion from Exuviance is a lotion that I buy over and over again. It's not only a great hydrating cream, it also contains acids that gently exfoliate the skin and transforms dull and lifeless skin. It brightens and improve both skins texture and tone. But my favorite is the exfoliating effect - in winter it keeps those dry bumps on the arms away, and in summer it's great preventing ingrown hair. And did I mention that it smells divine?! A big favorite!

4 kommentarer :

Hilde sa...

Det tipset tar jeg med meg! :) Føler at huden min er alt annet enn sommerklar akkurat nå, trenger en goood dose med fukt.

Anonym sa...

Hvor får man kjøpt denne? :)

Beautynett sa...

Man får kjøpt den på www.beautynett.no :)

Ladybird sa...

Hilde: denne er supergod, jeg bruker den året rundt. Og lukter helt herlig!

Anonym: blant annet på beautynett.no ja :-) Ellers er det mange hudpleiere landet rundt som har denne.