Sider

07.05.2013

Vinn Glitter by So-B kjede!

Photos: ladybird
Glitter By So-B er en kolleksjon lagd i samarbeid med den norske smykkedesigneren Børre Olsen og hans merke So-B. Smykke er røffe, morsomme og iøyenfallende. Jeg likte spesielt denne kombinasjonen av gullfarget lenke, plexiglass og fargerike stener. Supert til å rocke opp en del antrekk i sommer.

Har du lyst på et slikt kjede fra Glitter by So-B kolleksjonen? Legg igjen en kommentar på dette innlegget eller send meg en mail der du forteller meg hvordan du ser for deg at du vil style dette smykket.

Tvi tvi!

Glitter by So-B is a collection of jewelry designet by the norwegian designer Børre Olsen. Børre Olsen got his own jewelry brand called So-B, and you can easily see how his characteristic design are shown all through this collection for Glitter. Wanna win your own Glitter by So-B piece, more exactly this necklace shown here? Leave me a comment or send me a mail where you explain how you would style this necklace.

Good luck!


13 kommentarer :

Tuva sa...

Med hvit t-skjorte, sorte loafers og olajeans! Eller enda bedre: shorts nå som sommeren sniker seg på!

Trude sa...

Det var fantastisk kult dette altså ;) jeg har aldri flaks i sånne konkurranser, men tidligere denne uken vant jeg billetter til førpremieren på en kinofilm i morra, også får jeg ikke brukt de! :-/ så satser på jeg har mer flaks her. Jeg skal begynne i ny jobb om et par uker og der er det litt semiformelt, så ser for meg dette smykket passer supert inn som et litt kult fargerikt innslag sammen med litt andre litt mer formelle klær :) Trude

Emilie sa...

Heihei! Jeg hadde brukt en hvit/lys topp, stram lys olabukse, eller bedre: shorts<3 Og på midtsommeren kan det passe perfekt til en søt sommerkjole! Herregud, så fin den var!! :D

kagina sa...

Jeg ville hatt på meg et høytlivsskinnskjørt og enten en sort genser som er kort så magen syns litt eller en hvit tee med avklippede ermer (ala de som man får kjøpt på H&M nå). Eller en enkel hvit sommerkjole med litt emrer eller uten. En enkel tee og slitte skinnyjeans med ballerina/pumps eller mørke enkle jeans med røffe boots. Er mye jeg ville styla dette med, det er friskt i fargene og spriter opp ethvert antrekk og jeg syns plasten kan være med å rocke opp :)

Alexandra sa...

Lekkert! Jeg ser for meg at dette blir fantastisk til en hvit kjole jeg akkurat kjøpte. Den er kroppsnær, til knærne, med høy hals, og trekvart ermer. Med en sort skinnjakke, og sorte helt enkle sandaler. Ah, perfekt!

Ragnhild S A sa...

Fantastisk smykke!
Jeg er nok ganske basic når det kommer til garderoben. Liker kvalitet, og enkle snitt, fargene blir gjerne sort, hvit, grå og blå . (Kjedelig-i know ;))
Dette smykket hadde vært perfekt til å pimpe opp garderoben min.
Ville brukt det til et sort skjørt og hvit t-skjorte, eller når varmen kommer til en lys nett sommerkjole.
PÅ vinteren til jeans og en tynn ullgenser .
Kan jo regelrett brukes til ALT! :)

Line sa...

Hei! Flott konkurranse!
Jeg er gravid og prøver etter beste evne å se i det minste litt stilig ut ;) Ville stylet det sammen med en blå- og hvitstripete genser (liker mønstermiks), skinnyjeans og mine nye fløyelsesmokasiner.

Ha en god dag! :)

Anonym sa...

Dette smykket hadde vært perfekt til å pimpe opp garderoben min.
Ville brukt det til et sort skjørt og hvit t-skjorte, når varmen kommer til en lys sommerkjole.K9B fra Laila

Monica Celine sa...

Hei hei.

Jeg ville stylet det med en florlett hvit bluse, sorte jeans, beige semskede støvler, denim jakke, noen flotte solbriller (aviator) og en brun/beige hatt m/ sort bånd for å ta igjen støvlene. Tror kombinasjonen hadde blitt casual og vårlig, og med dette smykket... Prikken over i'en :)

Har sansen for Børre Olsen sin design, og dette smykket pekte seg ut i mengden.

Luisa Fernanda del Mar sa...

Åh, jeg rakk det!

Jeg ville stylet det med min nye helt fantastisk fine og enkle tee fra Filippa K og et par sorte jeans, eller et litt sporty skjørt. Dette funker både til fine sporty sko, tøysko og stilletter på kvelden ;)

Cathrine Frøseth sa...

Tror jeg ville stylet det med en helt enkel bodycon kjole i hvit eller lys grå! med enkle pumps og en clutch som begge tar igjen fargene i smykket :)

Unknown sa...

Så lekkert det var!!
Ville brukt dette sammen med en enkel grå Jerseykjole, sandaler og løst bølgete hår - simple as that:)
More is less med en slik beauty rundt halsen ♡

Ladybird sa...

Gratulerer til Kagina, du var så heldig å bli trukket ut som vinner! :-) Send meg adressen din på mail så får du snart et kjede i posten!