Sider

13.05.2013

Vårskifte

Photo: ladybird
Når sommeren kommer snikende så synes jeg det er deilig å bytte ut foundation med en lettere krem som ikke er like dekkende. Derfor blir foundationfavoritter Liquid Mineral Foundation satt litt på vent, til fordel for Vichy sin BB Crème. Sistnevnte kom jeg over ved en tilfeldighet da jeg var innom apoteket, og har raskt blitt en vårfavoritt. Den er superlett, ikke for dekkende, men gir en fantastisk glød. Dessuten har den solfaktor 25, gir fuktighet, beskytter mot solens skader samtidig som den skal lege gamle skader som mørke flekker og fine linjer. Mye i en tube med andre ord! Det er faktisk den første BB kremen jeg tester, og det ser ut som det ikke blir den siste tuben.

Every Spring I put away my foundation and find me a lighter, not that covering alternative. This year I'm putting away Youngblood Liquid Mineral Foundation (a great foundation!) and trying out Vichy's Idéalia BB Cream instead. It hydrates, even out the skintone and gives a great radiance to the skin. It contains spf 25 and even reduces dark spots and smoothes fine lines. All in one. It easily ended up as a new favorite for spring and summer skin!

1 kommentar :

Anonym sa...

Hei. Jeg har veldig lyst til å gå til innkjøp av Youngblood liquid mineral foundation men er fryktelig usikker på farge og generelt hvordan dekkevne og hudtype den pssser til. Jeg hadde satt kjempe pris på svar da det koster en del å få den sendt til Norge og derfor kjedelig om den er helt feil for min kombinerte hud.

Elsker bloggen din og ønsker drg en fortsatt god sommer. :-)

Cathrine