Sider

11.05.2013

Grønn start...

Photos: ladybird
Flere av dere har lurt på om jeg kan dele litt flere oppskrifter, og da spesielt på juice og smoothies. Og det skal jeg prøve på. Her kommer en grønn oppkvikker, en skikkelig fresh juice med masse godbiter.
En kanne med Grønn Start inneholder:
1/2 agurk
noen selleristenger
1/2 fennikel (ny favorittgrønnsak i juice!)
1 sitron
2-3 cm ingefær
1 eple
en stor bit ananas
Alt dette kjører jeg gjennom juiceren og heller opp i et glass med isbiter. Yum!

Wanna start the day off with something fresh and healthy? Try my Grønn Start (Green Start). 
To juice one small jug you need:
1/2 cucumber
Celery
1/2 fennel
1 lemon
2-3 cm ginger
1 apple and a big chunk of pineapple
Serve in a big glass filled with icecubs. Yum!

4 kommentarer :

MaritBE sa...

Så herlig! Det ser kjempegodt ut ;-)

Trude sa...

Najs! Tror nok jeg må investere i en slikenen maskin etter hvert! ;)

Luisa Fernanda del Mar sa...

Nam, så friskt og godt! I det nye huset skal jeg garantert få meg en juicer, jippi!

Ladybird sa...

MaritBe, Trude og Luisa: En fantastisk start på dagen - juice er digg!