Sider

17.09.2013

Mitt aller beste skjønnhetstips!


Det finnes utallige skjønnhetstips der ute, men et tips skulle jeg ønske at jeg tok på alvor tidligere - fuktighet! Fuktighet er rett og slett til stor hjelp mot mange hudproblemer - fine linjer, rynker, hud uten glød, urenheter. 
Når man er ung og har litt urenheter så kjører man gjerne på med veldig sterke produkter, de fleste produkter for uren hud tørker ut huden. Et lite tankekors: hvis du er syk, utsetter du da kroppen for tøffe påkjenninger som tørt og kaldt vær, hard trening, sult og denslags? Nei, da tar man ekstra vare på kroppen. Så hvorfor skal man utsette en plaget hud for noe annet en pleie og fuktighet? Jeg lover deg, en god fuktighetsmaske vil hjelpe mot både fine linjer, gusten hud, kviser og andre problemer. En av mine absolutte fuktfavoritter er Hydra Floral fra Decleor, som jeg kjøper igjen og igjen! Sov gjerne med fuktmasken din natten igjennom, og våkne med babyhud!

The one beautyrule above everyone else is moisture! Fine lines, grey skin, blemishes...moisture for your skin will help you fighting these unwanted skinproblems. And my alltime moisture boost favorite is Hydra Floral from Decleor.

Ingen kommentarer :