Sider

29.09.2013

Striper og elastikk

Photos: ladybird
Jeg er veldig glad i å gå i skjørt for tiden, og dette stripeskjørtet er et nytt tilskudd i garderoben. Skjørtet er veldig elastisk, nesten som en stor strikk (typ Hérve Léger hvis du forstår hva jeg mener). Jeg liker den tette, grove kvaliteten. Perfekt til litt løse, slouchy topper. Fra H&M.

Skirts are a favorite these days. And this stripes one is a newcomer. It's super elastic, it actually feels like one huge elastic (a bit like Hérve Léger, you know). I also love the rough surface of the material, it works perfectl with some slouchy knits or jumpers this fall. From H&M.

3 kommentarer :

Marie sa...

Superfint skjørt! Er det fra trend avdelingen, eller vanlig dame avd.? Fant den ikke på nett ihvertfall.

Ladybird sa...

Hei Marie! Jeg kjøpte det på nettsiden, men ser at det ikke ligger der lenger. Jeg er ganske sikker på at det er Trend, for det har den samme rosa taggen som resten av Trend bruker å ha. Håper du finner det!

Luisa Fernanda del Mar sa...

Åh, det var kjempefint!