Sider

21.09.2013

Vinn den nye CC kremen til Ole Henriksen

Photos: ladybird
Har du lyst til å teste ut Ole Henriksen sin nye CC krem The Perfect Truth CC Creme? Den er superleytt i konsistensen, gir lett dekkevne, gir godt med glød, beskytter huden med spf 30 og er proppet med vitamin c som skal redusere fine linjer og pigmentflekker. Dessuten lukter den helt nydelig av den typiske sitrusaktige lukten som mange Ole Henriksen produkter har. Du har mulighet til å vinne den i fargen light, eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar eller sende meg en mail på ladybirdsnest(a)hotmail com der du med et ord beskriver hva du tenker på når du hører "Ole Henriksen". Del gjerne på instagram for ekstra vinnersjanse, tag bildet med #olehenriksen og @ladybirdsnest

Tvi tvi og god helg!

24 kommentarer :

Aleksandra Z sa...

Velvære :)

Kagina sa...

Naturlig.

Anonym sa...

Skjønnhet .
Mvh. Linda Salvesen
salvesen.linda@hotmail.com

Unknown sa...

Friskt

Siri S. Nilsen sa...

Clean

Camilla sa...

Friskt!

:D

Ceci sa...

Orange

Ragnhild S A sa...

kvalitet

mvh Ragnhild
ragnhild_andreassen@hotmail.com

Anonym sa...

Veldig nysgjerrig på CC cream, og om mulig enda mer når den er fra Ole Henriksen. Er veldig fornøyd med de produktene jeg har testet fra ham tidligere, og om jeg kun skal bruke ett ord må det bli GLØD.
Ha en fantastisk helg!

Mvh
Marianne B

Hege sa...

Velvære!

Mvh
Hege
hegejohansen@msn.com

Cherry Blossom Blog sa...

mye fint å si om ole henriksen sine produkter,
men med kun ett ord vil jeg si: naturlig!

krysser fingre for vinnerlykke!
god søndag til deg!

*veronika







Trine sa...

Jeg tenker på glødende frisk hud. Ingenting gir en bedre start på høsten enn en hudoppfriskning med OleHenriksen-produkter.

Andrea sa...

Åh, jeg tenker skjønnhet og velvære når jeg hører Ole Henriksen <3

Hanna sa...

Da tenker jeg hverdagsluksus :)
Hilsen Hanna
hanna_lw(a)hotmail com

Line S. sa...

Jeg tenker kvalitet :-)
line.strandli@gmail.com

Monica's Verden sa...

Når jeg hører Ole Henriksen,
så tenker jeg. Naturlig & frisk hverdags luksus----

Er super nysgjerrig på CC Kremen til O H


Krysser fingrene og håper at kanskje lykken smiler til meg.
Ønsker deg en kjempe fin høst :)

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Sonja sa...

Jeg kan ikke annet enn tenke velvære når jeg hører navnet.

Helene Ragnhild sa...

Det er ikke feil å ha denne i møte med høsten! Uden trenger jo gjerne litt ekstra pleie etter sommeren også :) Krysser fingrene for at jeg blir den heldige og får prøve ut dette produktet :)

Jeg forbinder ole henriksen med ordet fresh! Alle produktene hans har nydelige dufter, og er laget av naturlige ingredienser. Tipp, topp, tommel opp!
Klemmer :)

Unknown sa...

SuperFRESHT rett og slett, alle produktene jeg har testet før har funket som utrolig gode oppkvikkere for litt tam og sliten hud. Superfornøyd og hadde så absolutt likt å teste denne også ^^

Fin dag til fin jente!

Guttemamma sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Guttemamma sa...

Gode og litt eksklusive kremer!! Danske som gjør suksess i USA-hurra!! Ønske-seg-kremer...!
Mvh Anette♥

Unknown sa...

Spennende

Bjørlykke sa...

NORDISK

karianne sa...

Jeg tenker naturlig! Elsker Ole Henriksen sine produkter, og jeg føler meg alltid trygg på at det ikke finnes skadelige stoffer i de produktene. :)