Sider

04.09.2013

Miu Miu Women's Tales



Jeg har tidligere lagt ut en av videoene fra Miu Miu sine Women's Tales. En rekke kortfilmer lagd av kvinnelige filmskapere som skal omhandle kvinners kjærlighetsforhold til Miu Miu sine kreasjoner. For en stund siden la jeg ut video #4 i serien - It's Getting Late (en herlig liten sak du bør ta en titt på). Nå har jeg latt meg fascinere av film #6 Le Donne Della Vucciria. Den ene scenene fra torget i filmen minner meg om da jeg bodde i Spania, den herlige vibrerende stemningen man bare kan oppleve der nede i sør-europa. Herlig.

Earlier I have posted another video in Miu Miu's Women's Tales. A series of short films directed by female filmmakers. Last time I posted #4 It's Getting Late. A film that I still watch form time to time. So beautiful. No I've fallen in love with #6 Le Donne Della Vucciria. It reminds me of those months I lived in Spain. That scene where they dance and sing - that reminds me of that vibrant energy you only can explore a late night in Spain or Italy. Love it.

Ingen kommentarer :