Sider

24.07.2014

230714 - Cropped Top and Denim

Photos: ladybirdsnest/instagram
Jeg la ut gårsdagens antrekk på instagram. De som følger meg på instagram husker kanskje at jeg kjøpte denne hvite korte genseren tidligere. Når det kommer til slike korte gensere, så synes jeg litt av trikset ligger i å ikke vise for mye hud når man bruker de. Jeg synes faktisk det er mer sexy med det man bare såvidt kan ane, istedet for 10 cm mageglippe. Den funket perfekt sammen med dette Chloé-inspirerte skjørtet med høyt liv (forresten et skjørt som det er ganske vanskelig å finne fine topper til). Moro når man kan ta to slike type plagg, du vet de man må bryne seg bittelitt på, og kombinere de - så fungerer det perfekt!
Toppen er fra Vila og skjørtet ble kjøpt på H&m for mange år siden.

4 kommentarer :

Nanne sa...

Utrolig flott antrekk, og veldig gøy når man får til å lage bra kombinasjoner av nytt og gammelt!

Nå vet jeg ikke om det gjelder bare meg, men jeg har litt problemer med å poste kommentarer på bloggen din for tiden. Det kommer bare opp reklame i ordverifikasjonsfeltet, så jeg må bruke lydavspilling for å få skrevet inn verifikasjonsteksten.

Anonym sa...

Så fin kombinasjon at jeg må spandere en kommentar!

Ladybird sa...

Karianne! Takk :-) Alltid gøy å få bruk for litt gamle gode klassikere fra skapet! Hmmm, ingen andre som har nevnt det problemet - desto bedre at du gjør det slik at jeg får vite det! Skal ta en titt på det, takk for at du sier fra!

Ladybird sa...

Takk anonym, det setter jeg pris på :-)