Sider

22.07.2014

Le Tan - Loving Summer since 1977

Photos: ladybird
Denne jenta er veldig svak for lukten av kokos. Når man får til kokoslukten riktig (ikke for søt, og litt frisk) da er det selve lukten av sommer for meg! Så når jeg fikk tak i Le Tan sin solserie med kokoslukt på Coverbrands, så måtte jeg handle inn både solkrem og sololje med SPF30. Le Tan er et australsk merke som har eksistrert siden 1977. Jeg oppdaget det da jeg var i Australia for mange år siden, og har deretter kjøpt Le Tan solkrem hver gang jeg har kommet over det. Derfor ble jeg rimelig glad da jeg tilfeldigvis fant ut at Coverbrands fører merket.

Denne solkremen bruker jeg på kroppen, når det kommer til ansiktet så sverger jeg til Supergoop!

Nå gleder jeg meg bare til å nyte solen i Kroatia med lukten av sommer i nesa.

Ingen kommentarer :