Sider

17.07.2014

En liten visuell sneaker guide

Photos: Pinterest
En hyggelig leser spurte meg pent om jeg ikke kunne lage en bitteliten inspirasjonsguide på kule antrekk der man kunne bruke sneakers. Personlig så bruker jeg sneakers til det aller aller meste om dagen, så lenge anledningen passer seg. En ting som er fint med sneakers, er at man gjerne kan dra på litt ekstra med kjoler, skjørt og ting dom føles ganske pyntet, fordi sneakers toner det hele ned.
Når det kommer til sneakers så har jeg egentlig bare en regel jeg "velg kule sneakers, og hold de rene og pene".

7 kommentarer :

Mari sa...

Det er sjelden jeg "skriker" i kommentarfelt, men nå gjør jeg det: TUSEN TAKK! Kjempeinspirasjon! Du er helt genial når det gjelder å _se_ mote, stil og potensialet i klær og sko:) Jeg følger deg så klart på Insta, med fare for å fremstå som en stalker;)

Nanne sa...

Masse flott inspirasjon her :) Elsker mine sorte og hvite Air Max Thea - de passer til alt!

Ladybird sa...

Mari: Det var en veldig gøyal forespørsel å få, kjære vene :-) Jeg har jo gått utrolig mye i sneakers de siste årene selv, så som du sikkert har skjønt og, jeg kombinerer det jo med alt. Men jeg ser jo at andre kanskje synes det er litt tricky, hvis de ikke har gått så mye med sneakers. jeg håper du fikk noe ut av guiden, og dermed kan trives i din nye tilværelse i sneakers ;-)

Karianne: Thea er absolutt en av mine favorittsneakers!

Mari sa...

Jeg synes det er veldig vanskelig å kombinere sneakers med jobb-antrekk iallfall! Sikkert bare en vane og når ferien er over ser jeg faktisk frem til å bruke inspirasjonen fra deg:) Denne bloggen er den eneste mote-relaterte bloggen jeg leser, og årsaken er teften din, blikket ditt for snitt og mote. Takk igjen for at du gidder å glede oss lesere!

Ladybird sa...

Mari: Nok en gang, tusen takk for fine ord! Ser ikke på meg selv som en moteblogger, så det er jo ekstra hyggelig å høre at jeg blir verdsatt for de type postene :-) Er nok litt preget av at jeg har jobbet med mote i mange år, kaster meg ikke hodestups inn i nye trender hvert år, men prøver å adoptere litt her og der og gjøre det mitt. Takk for at du tar deg til til å komme med fine ord! :-)

Nina sa...

Supert blogginnlegg!!! Elsker sneakers! Hvordan er Thea i størrelsen? Ser på nett at de kan være litt smale og man blir anbefalt å kjøpe de en halv størrelse større. Igjen, takk for en knallbra blogg, får stadig ny inspirasjon herfra. :-)

Ladybird sa...

Nina: Tusen takk for så fin tilbakemelding :-) Det er helt riktig at Thea er litt mindre i størrelse. jeg bruker den samme størrelsen jeg alltid gjør i Nike, men jeg har en veldig smal fot. De fleste jeg kjenner må ha den et halvt nummer større enn de vanlig bruker i Nike :-)