Sider

06.07.2014

"The Wet Brush"

Photos: ladybird
Jeg har en børste fra Shu Uemura og en Tangle Teezer som jeg er superfornøyd med. Kjente ikke akkurat noe behov for å kjøpe en børste til. Der jeg jobber er det en frisørsalong, og der selger de vannvittig mye av disse hårbørstene og det er så mange som skryter av de. Det ser jo ut som en helt vanlig børste, så hva er egentlig så spesielt med den tenkte jeg. Det tok ganske lang tid før jeg i det hele tatt testet den, og det tok ikke så mange børstetakene før jeg skjønte hvorfor alle skryter av den. Den har den perfekte miksen av fasthet og fleksibilitet, noe som gjør at den børster ut floker og tugger, uten å lugge, på en to tre. Og den etterlater håret veldig mykt. I understand the fuzz! 
Den er perfekt for alle med langt hår, den kan brukes på extensions og parykker, den er super for hårsåre små barnehoder siden den ikke lugger på langt nær så mye som en vanlig børste. Og den kan til og med brukes på vått hår - uten å nappe og slite unødvendig på håret. Og jeg glemte kanskje å nevne at den er USA sin mestselgende børste...verdt å teste ut med andre ord!
Du kan kjøpe den her, den selges fort ut hver gang den er inne, men det går aldri lang tid før den kommer inn igjen!

3 kommentarer :

Elisabeth sa...

Hvordan synes du den er i forhold til tangle teeser på langt hår? Gjør de samme nytten? :)

Ladybird sa...

Elisabeth: Den er hakket fastere i taggene. Der TT gir litt etter, så holder denne stand (uten å lugge) :-)

Elisabeth sa...

Da spørs det om jeg ikke må gå til anskaffelse av en sånn jeg også :)

Og så må jeg få rose deg for at du hele tiden er så flink til å svare på kommentarer, både her inne på bloggen og på Instagram! Det synes jeg er så hyggelig, for det er så mange bloggere som ikke svarer på kommentarer. Keep up the good work! :)