Sider

19.06.2015

Avène Cold Cream - en håndkrem å anbefale

Photos: ladybird
Det er noe eget med håndkremer. De skal gi masse fuktighet og pleie, samtidig som de trekker raskt inn og ikke etterlater hendene klissete. De skal gjerne ha en langvarig effekt og etterlate hendene velpleid litt lenger enn rett etter du har smurt deg. De skal lukte godt og ikke for mye, jeg klarer ikke håndkremer som lukter mye og de er det mange av. 

Denne er blitt en favoritt i veska mi, jeg er vel på den tredje tuben nå. Jeg oppdaget den første gang i vinter og falt først for den veldig delikate duften. Dette var rett etter at jeg hadde blitt gravid og jeg var mildt sagt ganske så kresen på dufter. Men denne lukter bare rent og delikat. Den har en litt balm-aktig konsistens, noe som gjør at hendene føles nærmest fløyelsmyke etter påføring. den trekker raskt inn og den etterlater hendene myke lenge. Absolutt verdt å teste ut!

Jeg har faktisk blitt så glad i denne duften at jeg gjerne skulle kjøpt body lotion og kroppsprodukter i samme serie, men det har de dessverre ikke på norske apotek. Det må jeg sjekke ut om de kan ha andre steder neste gang jeg er ute og reiser. 

Husk at Avène er et typisk fransk apotekmerke, så sjekk det ut neste gang du er der til lands - nok en fransk klassiker det er verdt å merke seg!

2 kommentarer :

Line sa...

Digger Avene! Har funnet ut at nettsiden escentual.com er rene mekkaet for franske apotekfavoritter :) Verdt å sjekke ut! http://www.escentual.com/avene/body-care/avene0025/ God sommer!!

Ladybird sa...

Tusen takk for tipset Line - gjett om det skal sjekkes ut! <3