Sider

21.06.2015

Romy and the Bunnies

Photos: ladybird
Julia Restoin Roitfeld er en av disse übercoole franske damene som bare får det til. Akkurat passe nonchalant og avslappet, og alltid utrolig kul. På den typisk franske måten. Jeg tror du nesten må være fransk for å få det til på samme måte. Og hun er ei dame jeg alltid har hatt sansen for. Hun er også en av disse som kan få roet ned sorte blonder og feminine og sexy kjoler og få de til å fungere helt fenomenalt bra, aldri tacky. Og hun har jo blitt mamma for en tid tilbake - noe som gjorde at hun satte i gang prosjektet Romy and the Bunnies. En inspirasjonsside for mammaer med fokus på tips til både deg selv og mammarollen og for kidsa. Her finner du street style for kidsa, shoppingtips, skjønnhetsprodukter for chice mammaer, intervjuer med kule mammer, nydelige bilder og masse inspo. Og nå tror jeg jammen meg det kommer en egendesignet kolleksjon også.
Dere kan kanskje tenke dere hvor overrasket jeg ble da denne dama plutselig fulgte meg på instagram - jeg satte kaffen i halsen for å si det sånn. Utrolig gøy, selvfølgelig! Sjekk ut Romy and the Bunnies og både instagramkontoen til Julia (@juliarestoinroitfeld) og Romy and the Bunnies (@romy_thebunnies) for masse inspo.

Ingen kommentarer :