Sider

09.06.2015

Den første boken - "Boken om meg"

Her kan både mamma og pappa fylle ut hvor mange kg de gikk opp i svangerskapet...knis
En liten oppsummering av tiden barnet vokser opp i - alt fra hva som var populært på tv, hvilke skuespillere som var pop, interiørtrender og priser på noen helt normale varer som melk, brød og bensin. Forhåpentligvis ganske gøy for den lille å se tilbake på.
"Jeg nekter absolutt å drikke..." og andre særegenheter i matveien
Photos: ladybird
Dette blir ingen mamma- eller babyblogg, selv om det kommer en bitteliten apekatt inn i livet vårt. Men nå og da så kommer det et og annet innlegg med noen anbefalinger, tips eller litt inspirasjon.  Og her er et lite tips når det kommer til barnets første bok, "Boken om meg". Disse type bøker, om barnets første leveår er ofte veldig sukkersøte, veldig blå eller rosa og de ser som regel ut akkurat slik de så ut da jeg selv vokste opp. Jeg tenkte lenge at jeg fikk lage en selv, som var litt morsommere og ikke fullt så dillete. Men så kom jeg over denne på Sprell, en litt morsommere variant av en slik bok, med fine illustrasjoner og mange morsomme ting å fylle ut. Denne tror jeg lille apekatt vil synes er veldig hyggelig å få med seg videre i livet.

Ingen kommentarer :