Sider

08.06.2015

Sesongens balkongliv

Photos: Maggie Galton, Style Files, Pinterest, Revista Casa Jardin, Outdoor Gazebo
Endelig er det tid for balkongliv. Og denne sommeren blir det nok litt ekstra tid på balkongen for min del. I sommer går jeg ut i barselpermisjon, så da blir det nok mange koselige stunder på balkongen i sommer - morgenkaffen i sofakroken på balkongen, grilling og deilige matretter laget på det som vokser på balkongen og sene varme sommerkvelder. Og balkongen, den skal prydes av masse planter og naturlige materialer.
De siste årene har balkongen min blitt grønnere og grønnere. Det har ikke bare blitt flere planter, men en del blomster har måtte vike for grønne planter, urter og grønnsaker. I år er intet unntak- dog jeg aner en litt mer tropisk tendens på balkongen i år. En og annen terrassepalme eller bambus får pryde uterommet mitt i år. 

Ingen kommentarer :