Sider

16.11.2015

10 x sneakerantrekk



Jeg innrømmer det lett, jeg tyr mye lettere til sneakers enn pumps. Det fungerer rett og slett mye bedre i min hverdag. Med pumps så går ting rett og slett litt for tregt for meg. Jeg er kjent for å gå veldig fort, og skulle pumps vært en del av hverdagen min, så hadde nok det sakket ned farten min betraktelig. Derfor er det alltid morsomt med litt inspirasjon til hvordan sneakers kan fungere til det meste. Det fine med sneakers er jo at det dresser ned antrekk, slik at man kan dra på litt ekstra, uten at det blir for pyntet.

For my International Readers
Two sneakers, ten outfits! I do love sneakers, so this is perfect inspiration for me. One of the best thing with sneakers, except from their soooo comfy, is the way you can use them to dress down an outfit. That way it's easier to wear ell those skirts and dresses.

Ingen kommentarer :