Sider

16.11.2015

Små kunstverk av Blyantfryd

Tegningen har min datter fått av kunstneren
Photos: ladybird
Noe av det koseligste jeg vet, er når det dukker opp pakker i Posten. Her om dagen dumpet det ned en pakke til vår lille datter. En nydelig håndtegning av Blyantfryd, aka Anette Holm-Antonsen. En nydelig tegning av en liten prinsesse med gullkrone, perfekt på veggen til vår lille røverprinsesse. Jeg hadde ikke hørt om Anette og Blyantfryd før, men oppdaget med glede at hun var fra et sted ikke så langt unna der jeg er fra - noe som gjør at det litt ekstra koselig å ha hennes små kunstverk på veggen. Jeg falt også for to søte print, som nå er til innramming - kanskje dere får en sniktitt på de her etterhvert også! 

Du kan finne Blyantfryd både på facebook og instagram (@blyantfryd_art). Ønsker du å klikke hjem noen av hennes verk, enten til deg selv eller som en gave, så finner du de blant annet hos Epla

PS: befinner du deg på Hamar i helgen, så har Anette en salgsutstilling med sine nydelige tegninger og print! 

For my International Readers
I love to pick up packages in my mailbox! And some days ago my little girl got the cutest little gift in our mailbox. A beautiful drawing of a princess with a goldcrown by the artist Blyantfryd. Perfect on the wall on the room of our little princess. Blyantfryd also make the cutest little prints with little poems - I just had to have some of them! You can find all her artwork at ViaGalleria or Epla. Blyantfryd is also to be found at facebook and instagram (@blyantfryd_art).

Ingen kommentarer :