Sider

13.11.2015

Pai Skincare vinner og rabattkode!

I samarbeid med skinlove.no
Photo: ladybird
Fredagen er her og jeg har trukket ut en heldig vinner av to Pai Skincare produkter fra skinlove.no Den heldige vinneren ble @julieconradi83 - gratulerer så masse! Send meg en mail så kommer to deilige Pai Skincare produkter din vei.

Og ikke nok med det, jeg har en rabattkode på Pai Skincare på skinlove.no til alle dere som har lyst til å bli bedre kjent med dette merket. Handle Pai Skincare på skinlove.no i helgen og få 15% ved bruk av rabattkoden "Ladybird". De har også et pakketilbud gående på Pai Skincare gående, hvis du kjøper rens, toner og fuktighetskrem samtidig så får du 100,- i avslag. Rabattene kan ikke kombineres med andre rabatter.

Viste du forresten at Pai Skincare har 30 dagers fornøydhetsgaranti på sine produkter? Innen 30 dager kan du bytte til et annet Pai produkt som måtte passe deg bedre. Det er ganske så unikt synes jeg. Mer om 30 dagers fornøydhetsgarantien kan du lese om her.

1 kommentar :

Line sa...

Toppers med rabattkode!! Da er pai body cream på vei til meg. Gleder meg til å teste ut merket :)