Sider

03.11.2015

Trening etter fødsel


Jeg har endelig kommet i gang med trening etter fødsel. Ikke bare deilige trilleturer ute i crispy høstluft, men trening der jeg kan svette og bruke musklene igjen. Det er digg det! Utrolig viktig å lytte til kroppen etter fødsel, ikke gape over for mye. Så vent til det føles riktig. 

Siden man ikke har så mye egentid som mor, så er treningsøktene mine hellige. Når jeg først er på treningssenteret så vil jeg virkelig ha valuta for den tiden jeg er der og derfor har jeg fokusert på styrketrening med et tre-splittsprogram. Og jeg bare gjerne inn en del av øvelsene til Helle Bornstein, for hun har utrolig mange gode øvelser som er utrolig effektive, samtidig som de er skånsomme. 

1 kommentar :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Skriver under på dette. Trening er digg og egentid er bra! Har også program for hele kroppen, og det har fungert helt supert etter fødsel :)