Sider

05.12.2008

Dagens bilde


Photos: Jak&jil
Er ikke bildet bra? Jeg elsker variasjonen i skotøy. Og de ulike positurene. Og klærne, selvfølgelig. jeg liker også at bildet skriker; hold dere unna solarium. det er vel ingen tvil om hvem som ser/ikke ser freshest ut her (trykk på bildet for å se det i stor versjon, noe som bedre illustrerer den lille tesen)
----------------------------------------------
I love this photo. I love the variety in footwear, and the different poses. Well done, Jak&Jil.

4 kommentarer :

Kamilla sa...

Oh, de hadde fine antrekk. Hun ene så litt bajs ut ansiktet, hvis du skjønner hva jeg mener :P

Ladybird sa...

Kamilla: he he he...du sa det jeg tenkte men ikke turte skrive...he he he. Det er ikke mye fresht!

Marte sa...

Skikkelig stilig bilde ja:)

Ladybird sa...

Marte: jeg blir ikke lei av å se på det, vender tilbake til det for å titte nå og da :)