Sider

12.12.2008

Silky Dirt


Photos: Jonathan Antin Homepage
For en stund tilbake blogget jeg at jeg hadde kjøpt et Jonathan produkt på Ebay, fra hans berømte Dirt serie. Nå er det prøvd og testa endel, og en minianmeldelse følger. Grunnen til at jeg ville teste dette produktet er at håret mitt er temmelig vilt, spesielt i nyvasket tilstand. Det trenger rett og slett noen dager på å roe seg. Dette er et produkt som skal gi deg den second day looken. Jeg synes produktet roer håret mitt og samler det på en fin måte, men har en tendes til å bli litt klissete. Så det er ikke et produkt som egner seg så bar for de som vil ha hår som skal være godt å ta i. Lukten kan minne litt om vanilje og er ganske dominerende. Ikke den mestbehagelige lukta for hår, det lukter jo godt, men ikke fresht og nyvasket slik jeg liker at håret lukter. Men alt i alt et godt produkt som holder det det lover. I tillegg er det proppfullt av naturlige ingridienser og helt fritt for kjemiske fyllstoffer og denslags. Det er et stort pluss!
--------------------------------------------
Okay, I have tried and tested the Silky Dirt Cremé product from Jonathan for a while and this is my verdict. It is supposed to give that 2.day look for all of us who has that unmanagable hair. It certainly gives the hair shine, texture and definition. But it have a tendency to get a bit sticky, not for the ones who loves touchable hair. The smell are very distinct, kinda vanilla like. If you donn't like vanilla smell, you wont like this product. I am not that fond of vanillasmelling hair, cause I like it so smell fresh and clean. But I'll get used to it. Over all a good product with loveable natural ingridients. Worth a try.

4 kommentarer :

Silje sa...

Hmm, høres bra ut det da!=)

Winnie sa...

I'm not so keen on perfumed products either but vanilla can be ok sometimes!

Ladybird sa...

Silje: Ja den er bra, kan ikke si noe annet. Men det er store sjanser for at jeg tester et annet produkt når denne er tom. Er ute etter perfekt, ikke bra ;)

Ladybird sa...

Winnie: It smells kinda good. Not totally vanilla, but something warm and cosy like that... I think you'll like it!