Sider

03.12.2008

Stars


Photos: Kamilla Antonio (på youheshe), Muggie Moscow
Dere har kanskje lagt merke til disse stjerne hårbøylene som man kan se her og der. Jeg synes de er fantastisk fine, og fantastisk dyre. Derfor har jeg en plan. Hold dere fast...pappaen min er nemlig en hendig mann og han kan blant annet å brette slike stjerner. Men han gjør det med papir og jeg kan love dere at de er en svært velkommen gave i mange hjem. Jeg aner ikke hvor mange slike stjerner han har brettet opp gjennom årene. Dette har han selvfølgelig lært bort til meg, men jeg gjør det så sjelden at jeg glemmer det for hver gang. I jula skal jeg sette meg ned med pappa og brette stjerner og prøve å gjøre det med silkebånd...mye lurere enn å bruke nesten tusen kroner på en slik hårbøyle og mye hyggeligere! Pappaen min er flink!
---------------------------------------------
My dear dad actually know how to make these stars. He have even showed it to me, but I have a tendency to forget. But this Christmas I'll sit down with him and make some stars. Instead of buying a hairband for a ridiculous high price.

7 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Go Origami!Kan ikke du prøve noen med blomster også. Sikker på at flinke pappaen din kan det også:)Origami er gøy når man får det til:)

Anonym sa...

this is lovely!!!

Katarina sa...

De var super populære i fjor - men fantes kun i den dyre utgaven. Nå har alle dem og du får kjøpt dem for 100 kr. :-) Nice. Jeg har allerede en :-)

MDS* sa...

Lovely!

Ladybird sa...

*snydesign: Go daddies ;-) Kanskje jeg skal gi han en origamibok til jul!

Mer: I know, love them.

Katarina: Katarina skjønne...jeg vet det var stort i danmark, men så ikke mye av det her hjemme. Var for eksempel på en visning i Danamrk og så flere med disse. Har ohså sett noen kopier her, tror faktisk de var fra Only eller noe slikt...kan det stemme da? Uansett de vil ha stor verdi for meg når jeg har lagd de med pappa ;-)

M*: and so are you and your blog!

WendyB: yes, aren't they lovely!

Katarina sa...

Yes,det er only blant annet og jeg mener også friis company,men uansett vil det være ekstra spesielt hvis din far laver den:-)Klem

Ladybird sa...

Katarina: hadde vært kult å lage flere og pyntet en kjole eller veske med også ;)