Sider

22.12.2008

God jul


Photo: Acne
Jeg tar snart juleferie. jeg gleder meg som en unge til denne julen. Kos med familie, masse morsomme sprell med venner, en fjelltur og litt herlig avslapning på sofaen. Jeg skulle veldig gjerne feiret litt av julen i denne lekre saken fra Acne. Kjolen heter Amazon og er nok på mange jenters ønskeliste. Inkludert min. Kos dere masse i julen, nyt tiden med nære og kjære og finn på noe moro. Det kommer nok ikke til å skje så mye her på bloggen i julen, kommer sterkere tilbake på nyåret. Ha en fantastisk jul og et flott nytt år!
----------------------------------------------
I am soon going home for Christmas. Can't wait to spend this amazing holiday with family and friends. I wouldn't mind going to a Christmas party in this dress from Acne. Amacing! Have a merry merry Christmas and an amazing New Year! Enjoy your holiday sweethearts!

7 kommentarer :

Anonym sa...

nydelig bilde! god jul til deg og. Kos deg :)

Vertiginoso sa...

This exquisite "Little Black Dress" is just like an expression of "Cocktail perfection" . . .
ps: Happy Holidays to you too !!!

à Bientôt, Antoine

Marte sa...

God jul til deg også kjære ladybird:)

Anonym sa...

NYDELIG kjole! Håper du hadde en fin julaften og ferie. (:

Anonym sa...

Nydelig!

Anonym sa...

Den er så syyyyykt heit den kjolen!!! Så på den i går.
Godt nytt år til deg!!

Ladybird sa...

Godt nyttår Ingvild ;) Den er nydelig!