Sider

05.12.2008

Mango S/S 2009



Fine toner i grått.
-------------------------------------
Nice shades of grey.

Herlige lange skjørt. Det gikk jeg ikke med i år, da var det kun de lange kjolene. Men jeg er klar for lange skjørt igjen.
-----------------------------------------
Maxi skirts looks great. I would love to wear a colorful maxi skirt the next summer.

Buksedressen er fortsatt digg. jeg har ikke gått meg lei, synes faktisk jeg har brukt mine altfor lite.
---------------------------------------
Playsuits are still rockin!

Rå jeans. Gleder meg.
--------------------------------------
Love those jeans.

Jeg har plukket ut noen sommerfavoritter fra Mango sin visning. Men mest av alt var det herrehattene jeg falt for. Ender vel opp med en av de.
----------------------------------------
Some of my favourites from the Mango S/S Collection 2009. Lovely womenswear, but it is the mens hats I am drawn to!


5 kommentarer :

Anonym sa...

Oj, jeg vet ikke om jeg er helt klar for lange skjørt igjen jeg?! Bra jeg har et par måneder å forberede meg mentalt på ;)

Camilla Didriksen sa...

Mye stilig :)

Ladybird sa...

Hanne: Du har god tid til å forberede deg ;) Det kommer nok.

Camilla: Ja, mye lekre farger.

Marte sa...

Sikle...

Ladybird sa...

Marte: Det er jo ikke sååå lenge til sommeren ;)