Sider

26.02.2009

Gi et lite vink


Photos: H&M
Jeg har funnet ut at dere er til god hjelp når jeg ikke har tid til å renne ned butikker til enhver tid. Kunne ikke en av dere være en engel å gi med et aldri så lite hint når dette skjørtet er i butikken. Det hadde nemlig vært helt perfekt til mitt siste customize prosjekt. Og jeg lover å vise dere resultatet av prosjektet.
---------------------------------------------------
My readers are often helping me, giving me a hint when some wanted items hit the rack in shops. Now this skirt is high on my wishlist. Please give me a message when it arrives in the shop, darlings.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Nydelig. Kva butikk er det frå?

Ladybird sa...

Britt: Ja ikke sant det er fint, og finere skal det bli ;) det er H&M!

Anonym sa...

Vet du om beltet følger med skjørtet? Har sett et lignende på westside i bgstveien, men det var muligens litt mer fluffy og sukkertøyrosa. Uten belte!

Ladybird sa...

Anonym: jeg aner faktisk ikke, har bare sett dette bildet. Veldig vanskelig å si utifra bildet. Først tenkte jeg at beltet hører med, men kan ikke se noen beltehemper eller lignende og da ble jeg litt i tvil... Men jg bor ikke langt unna, så jeg skal stikke innom der og titte ;) Tusen takk for tipset! :)