Sider

27.02.2009

Holder jeg på å forvandles til en østeuropeer...


Photos: Elle
Jeg synes det skjer mer og mer tiltalede i øst. Bare se på dette flotte coveret. Mye finere enn mange av de amerikanske coverne i det siste.
------------------------------------------------
I think I am starting to transform into a eastern europe lover. You already know my boyfriend lives there, but you didn'y know that I am starting to get really inspired by their take on fashion. just look at this cover, far more interesting thatn many of the american covers lately.

4 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Jeg liker skriftspråket også. Ser utrolig kult ut:) Har forresten kjøpt meg nude eyeliner etter inspirasjon fra bloggen din! Ble en fra Shiseido da jeg ikke fikk tak i Kryolan, men denne er fab. Ikke hvit, men en fin "nude" farge:)

Anonym sa...

Absolutt et nydelig cover.

Anonym sa...

Det er vel ikke bare bare å få tak i kryolan eller Ben Nye hvis man ikke har kontakter med folk som driver med teater og sånt.

Omslaget er greit.

Ladybird sa...

*snydesign: Ja det er veldig pent å se på, dog jeg ikke skjønner så mye. Noe har jeg dog da lært meg. Og har da tross alt fått mitt russiske navn ;) Så morsomt at du falt for mine nuuuuuuude eyeliner, det er lekkert det forstås! Supert, da vet jeg at også Shiseido har...er ikke så lett for alle å få fatt på Kryolan.

Mira: ja, det er nydelig...og herlig nå som våren kommer.

Sexy sadie: Nei det er nok ikke bare bare, så bra vi har en drifitg *snydesign som finner ut av det ;)